[linux] skriptovanie v bashi - pomoc

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Březen 11 00:23:47 CET 2003

> Hmm... som si takmer isty, ze kdesi som to videl. Alebo to bolo v perle? Ani
> ked ma zabijes...
> V bashi som to nikdy nepotreboval...
> V kazdom pripade cesta kedy budes mat $pocet_hier[] a $nick[] s indexom
> integer je urcite schodna... :-)

V Perle si to tiez nevidel, pretoze Perl nema associovane polia v pravom
slova zmysle. Su tam implementovane cez tzv. hashe, takze su mozne
nasledovne varianty:

%petko  @anicka  $petko{'janko'}  $anicka[14]

Zrejme si to vsak videl v PHP. :-)

$petko  $anicka  $petko['janko']  $anicka[14]

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk