[linux] NFS, acregmin, acregmax

Adami Jaromil adami na axa.sk
Pátek Březen 14 10:00:05 CET 2003

Caute,

Neviete mi niekdo poradit s NFS? Nastavil som si pri mounte nfs klienta
s acregmin=1, acregmax=3.
V shelly, ktory spusta program, ktory vytvara subor na vzdialenom
pocitaci som dal sleep=4 a hned za tymto sleepom ja kontrola, ci ten
subor v danom adresari existuje, no a v tom je ten problem, ze test mi
vrati false, ze ten subor neexistuje, ale po skonceni shellu som tam ten
subor nasiel. Kedze maximalny cas kedy sa pozrie klient na NFS server
pre nove subory je 3 sekundy, nejde mi do hlavy preco nestacil sleep 4
sekundy.
A este by som sa chcel spytat, naco je parameter acregmin, podla coho
rozhoduje klient kedy sa ma pozriet na server pre nove subory medzi
acregmin a acregmax, ak by bol len parameter acregmax tak by som to
chapal, ze si bude klient kesovat subory presne dany cas v acregmax.

Privitam kazdu radu, ktora ma vyvedie z bludnych kruhov a vopred dakujem