[linux] diskless PC zmrzne ...

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Březen 14 10:04:11 CET 2003

On Fri, Mar 14, 2003 at 09:46:45AM +0100, alfatrade na szm.sk wrote:
> 1. Stiahol som z http://rom-o-matic.net/
> 	\"DOS Executable ROM Image\" k mojej karte (nemam zatial EPROMu).
> 	Najprv nastartujem MS-DOS z disku (holy - len IO.SYS, MSDOS.SYS a COMMAND.COM)
> 	a potom pustim to ROM Image.

pre aku verziu etherboot-u? myslim, ze pre 5.0.8 alebo tak nejak je
uvedene, ze musi byt pouzita "novsia" verzia mknbi

> 2. Vyrobil som DOS image z floppy takto:
> 	dd if=/dev/fd0 of=dos.img
> 	mknbi-dos --output=dos.nb dos.img
> 	Na tom floppy disku je tiez len holy DOS a bootuje bez problemov.

skus namiesto DOS Executable ROM image - floppy imidz, ktory emuluje
bootrom-ku sietovky ... (sice to neriesi tvoj problem, ale na testovanie
je to IMHO trosku lepsie, rychlejsie)

> Vsetko funguje OK, image sa natiahne do \"diskless PC\", zobrazi sa hlaska:
>
> DOS Net Boot Image Loader Version 0.8.1 (mknbi-dos)
> GPLed by G. Kuhlmann
>
> a PC zmrzne ....

to uz asi kvoli spomenutej "inej" verzi mknbi

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE