[linux] OpenOffice a kontrola slovenskeho pravopisu

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Pátek Březen 14 12:26:47 CET 2003

Odkial mate OO 1.0.2? V lokalizovanej verzii je.
Odporucam pouzit lokalizovanu verziu! Lebo co som posledne skusal
anglicke OO (1.0.1), tak namiesto odstranovania problemov - vo vztahu k
slovencine - uspesne implementovali dalsi problem :-) Navyse pokial
viem, tak vela veci (napr. aj slovencina/cestina) musi byt povolena uz
pri kompilacii...

Posledna verzia (nielen spellcheckera) je vzdy na http://ispell.hq.sk
(aktualny link je http://ispell.hq.sk/oo-sk-support-0.5.1.tar.gz - tato
verzia je aj OO 1.0.2 Sk) Pokial si pamatam, tak v README je aktualny
postup pre instalovanie.

Uvedeny balicek je mozne pouzit aj pre win verziu OO

Ak by ste mali problemy.