[linux] KDE menu - treba zmenit

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Pátek Březen 14 12:31:36 CET 2003

peter Fodrek wrote:
> Caute !
> Mam takyto problem v MDK 9.0 mi nesiel korektne default OO 1.0.1
> (segmentation fault) pri starte a tak som tam dal paralelne OO1.0.2SK,
> ktory nabehne (sice do writer-u ale zatial by to stacilo) ak ho spustim
> z terminalu, ale ak ho spustim zo K menu KDE tak okamzite vyhlasi, ze
>  nie je instalovana korektna verzia a ked sa pozriem do sofficerc, ci
> tak nejako (momentalne som mimo tej masiny), tak je tam version 1.0.1
> prepisem ju na 1.0.2 a opat ide z terminalu ...
> Zistil som, ze aj ked dam do toho rc druhy riadok 1.0.2 tak sa ten rc
> [...]

Zaujimave - ja som si myslel, ze za to moze krusader v kombinacii s
KDE3.1 (vzdy po kliknuti na subor - napr. spell.doc mi prepise riadok v
.sverionrc, kde je nastavena cesta, cestou k spell.doc)

Ja mam vsak na polche ikonu pre OO, takze az tak velmi ma menu netrapi,
alebo OO spustam cez oooqs
(http://segfaultskde.berlios.de/index.php?content=oooqs)

Zd.