[linux] dialup v redhat 8.0

miso simovic miso_sim na yahoo.co.uk
Neděle Březen 16 19:45:00 CET 2003

zdravim,
mam redhat 8.0 a neviem sa z neho pripojit
prostrednictvom analogovaho modemu.
modem sice s pocitacom komunikuje, pocut oznamovaci
ton, ale nikdy nevytoci. skonci s hlaskou "no dial
tone".
v predoslej verzii linuxu, co som mal (7.2) som s tym
nemal ziadny problem a takisto nemam ani vo windowse.
uz som sem raz pisal a niekto mi radil ze treba zmenit
nejake parametre pri "AT" na "w2x3". neni
mi vsak vobec jasne, ako to mam urobit. tu uvadzam
cely konfiguracny subor wvdial.conf, iba bez mena a
hesla:

[Modem0]
Modem = /dev/ttyS0
Baud = 115200
SetVolume = 2
Dial Command = ATDT
Init1 = ATZ
FlowControl = CRTSCTS

[Dialer stonline]
Username = xxx
Password = xxx
Phone = 01919
Stupid Mode = 1
Inherits = Modem0

[Dialer Defaults]
Modem = /dev/ttyS0
Baud = 115200
Init1 = ATZ
Init2 = ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 +FCLASS=0
ISDN = 0
Modem Type = Analog Modem
Phone = 01919
Username = xxx
Password = xxx

hadam, ze asi treba zmenit nejake parametre v "Init1"
alebo "Init2", ale vobec neviem ako. ak mi viete
poradit, odpiste. dakujem.