[linux] pristup na zariadenie cez siet

Pondělí Březen 17 13:51:43 CET 2003

-> Potreboval by som spravit to, ze ked mi klienti pristupuju na dialku na
-> iny server (cez X -query server) aby mohli pouzivat zaradenia (/dev/dsp,
-> /dev/usb a pilot) zo svojho pocitaca. Skusal som to sharnut cez nfs ale
-> to mi nefungovalo, sice som videl tie subory, ale pristupovalo mi to na
-> zariadenia na severi (to som ja cakal, ale co ak nahodou :-) )
->
-> Neviete mi niekto poradit ako pre takychto "tenkych" klientvo
-> spristupnit ich zariadenia?

zapni v kerneli option 'network block device'.

Silvester Stallone: Father of the RISC concept.