[linux] Re: GCC -> a kompilacija

Pondělí Březen 17 16:17:30 CET 2003

-> Po dnesnom dni som sa chcel zasamovrazdit. Skusal som
-> naprogramovat editor jazyka C/C++ na strane klienta v
-> javascripte, ale toto je v skutku nadlucka uloha. Viem ze sa toto
-> moc linuxu nedotika, ale predsa, asi vela z vas adminuje neaky
-> ten HTTp server a urcite aj vytvori neaku tu stranocku tak preco
-> sa nespitat. Nepoznate niekto neaku lepsiu technologiu ako
-> vytvorit taky C/C++ editor na strane klienta, ak mate aj neaky
-> prikladik na ukazku budem moc vdacny. Tak do skoreho
-> citania...........

Chapem to dobre, ze chces mat na stranke applet s textovym editorom?

(R)etry, (A)bort, (C)ancer