OT: [linux] Re: technologia

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Pondělí Březen 17 16:59:22 CET 2003

1) dakujem za toho trtka, aj za toho trtka co si poslal iba mne, snad sa
neurazis, ak si to nedam na tricko
2) povodnym mailom som ta chcel upozornit na to, ze tvoj mail bol
gramaticky absolutne nekorektny a navyse ani obsah nebol jasny. Ze som
to nemyslel zle dokazuju aj smajliky
3) ked mas chut rozdavat naokolo trtkov a zapicovat si, chod na sme.sk,
budes hviezda

Michal Toth