[linux] Re: technologia

Pondělí Březen 17 16:53:26 CET 2003

-> > -> Skusal som naprogramovat editor jazyka C/C++ na strane klienta v
-> > -> javascripte, ale toto je v skutku nadlucka uloha. Viem ze sa toto
-> > -> moc linuxu nedotika, ale predsa, asi vela z vas adminuje neaky ten
-> > -> HTTp server a urcite aj vytvori neaku tu stranocku tak preco sa
-> > -> nespitat. Nepoznate niekto neaku lepsiu technologiu ako vytvorit
-> > -> taky C/C++ editor na strane klienta, ak mate aj neaky prikladik na
-> > -> ukazku budem moc vdacny. Tak do skoreho citania...........

-> > Chapem to dobre, ze chces mat na stranke
-> > applet s textovym editorom?

-> Chapes to super a ak planujes odpovedat nieco take mudre ako ten
-> trtko tak prosim. Myslel som, ze toto je seriozna skupina

Skupina je seriozna do tej miery do akej su seriozni jej prispievatelia.
Obavam sa ze Tvojim prvym prispevkom si sa velmi seriozne nepredstavil.

No a pokial ide o pomoc k tvojmu problemu - editory iste su, otazka je preco
to chces riesit takto. Mas pouzivatelov ktori nemaju editor a chcu
programovat v C++ ?

WinError #99999: Out of error messages.