[linux] blackbox ,USB modem

Dalxo dlx na pobox.sk
Pondělí Březen 17 23:13:10 CET 2003

Nazdar,

> Ako mozem v X -kach nastavit aby sa nejaky program pustal hned po
>starte, napr linpoup,gkrellm atd. ,konkretne v backboxe.

Bud sa to da urobit tak ako v Gnome, kde si muozes nastavit aj
prioritu, v akej sa to ma spustat. Ak nic take backbox nema, skus to
vlozit do
~/.xsession alebo ~/.xinitrc. (ako prikazy, lebo cez toto sa prechadza
a vykonavaju sa prikazy, ked sa spusta X).Napr. "netscape&" ked ches,
aby isiel nechskape. Treba to spustat na pozadi, lebo sa inac caka,
kym sa aplikacia neskonci. Nezabudni potom na konci exec backbox.
Pripojil by som aj ukazku, ale v tuto nocnu hodinu uz ani neviem kde
je enter :-) Dufam, ze som sa na moje zaciatky v Blackbox-e spravne
rozpomenul :-)))

Dalxo.

Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Toshiba Pocket PC e740 v cench u? od 24.300,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/akcie.php