[linux] X11 windows manager + slovencina + slabsia masina

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Úterý Březen 18 09:39:30 CET 2003

On Tue, 18 Mar 2003 06:19:08 +0100 Peter Mann <Peter.Mann na tuke.sk> wrote:

PM> Zdravim,
PM>
PM> mohol by mi niekto poradit nejaky slusny windows manager pre linux,
PM> ktory je poriadne lokalizovany do slovenciny a zaroven "nezerie" vela
PM> systemovych prostriedkov?
PM>
PM> mal by byt jednoduchy - chcem to totiz pre zaciatocnikov (snazim sa
PM> vychovavat novu generaciu linuxakov ;-)))
PM>
PM> malo by to zvladnut Pentium 120, 32MB RAM, 512k Trident VGA karta (bude
PM> to samostatny pocitac doma, takze ziadne xterminaly a podobne veci
PM> neprichadzaju do uvahy)
PM>
PM> najlepsie by bolo KDE3.1, ale to pojde len na silnejsich masinach ;-))
> [...]

Pre slabsie masiny (ale aj pre tie silnejsie ;-)) je vynikajuci
WindowMaker. Lokalizovany je; ci poriadne to bohuzial neviem, mam rad ked
pocitac na mna "hovori" po anglicky takze mam nastavenu anglictinu. Kedysi
som skusal slovencinu a pamatam si, ze bolo urcite lokalizovane menu a
tusim, ze aj utilita pre nastavovanie WindowMakera.

Pre zaciatocnikov ma jednu nevyhodu - nepritiahne ich svojim vzhladom ako
by to bolo pri KDE ci Gnome.

Pre slabsie masiny este existuje blackbox alebo fluxbox. S nimi ale nemam
skusenosti.

Robo.

--
Robo Cernansky