[linux] php & informix

M@gic maga na mailbox.sk
Úterý Březen 18 14:56:37 CET 2003

On Tue 18. March 2003 13:01, you wrote:
> Pokusam sa skompilovat php s priamou podporou
> spojenia s Informixom. Mate s tym niekto skusenost,
> vyzaduje subor $INFORMIXDIR/bin/esql a ja taky
> nemam. Prosim o nejake info, pripadne odkaz
> niekde do sveta.
> Ak by to slo rad by som sa vyhol ODBC.

No s tou tvojou konfiguraciou ti nepomozem ale aspon mozno drgnem spravnym
smerom.
ESQL je preprocesor - program, ktory upravi mixovane sql/C zdrojaky do formy
kompilovatelnej s klasickym kompilatorom (trebars cc).
U mna je presne tam, kde si to napisal, ale samozrejme som si esql musel
nainstalovat. Takze mozno bude problem v tom, ze to nemas nainstalovane...
Viac ti asi nepomozem, lebo ja beham SCO/Informix4.1...

--
M na gic