[linux] routovanie

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Středa Březen 19 06:12:09 CET 2003

Zdravim,
hmm, keby si tak bol byval napisal aj masky danych sieti, tak by sa ti
dalo lahsie pomoct...

Z toho co pise sa da vydedukovat, ze router1 a router2 maju spolocnu siet
cez rozhrania wlan0, kedze tie 2 IP adresy co si napisal su za sebou...

Takze nevidim dovod, preco by router2 nemohol mat default gw na ip routra1
na wlan0:1.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk