[linux] aRts zvukovy server

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Březen 20 07:24:59 CET 2003

On Wed, 19 Mar 2003, Tomas Zatko wrote:

> Zdravim!
>
> Po nainstalovani driverov na GeForce4 z nvidia.com mi v niektorych programoch
> prestal fungovat zvuk. Napr. tuxracer, frozen bubble...
> ale zas niektore ine veci (xmms...) behali v pohode.
> Ked som v KDE vypol aRts zvukovy server, tak to beha vsade.

ked arts bezi, obsadi /dev/dsp a aplikacie ktore ho chcu pouzivat potom
hlasia chybu. xmms bol zrejme nstaveny tak aby skusil najprv arts a potom
dsp. arts dokaze emulovat /dev/dsp pomocou utility artsdsp, ale nefunguje
to vzdy.
Nemalo by to mat suvislost s nvidia drajvrami.