[linux] IMQ: iptables, kernel

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Čtvrtek Březen 20 08:52:14 CET 2003

Zdravim,
mozes byt trosku konkretnejsi. Ake chyby, co konkretneho ti nejde ?

Ked loadujes module imq zadavas mu spravny parameter ?

Predpokladam,ze sa ti podarilo skompilovat spravne kernel z podporou IMQ
a mas len problem s iptables, takze co tak skusit iptables-1.2.6a, pre
ktore je ten patch primarne urceny ?

Este jeden detail. IMQ interface ma byt down, kym neurobis konfiguraciu a
az potom ho dat up... Ale predpokladam, ze si cital cely navod a isiel si
step-by-step.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk