[linux] problem so spustenim Lin pomocou boot diskety

Ferdo ferdo1 na pobox.sk
Čtvrtek Březen 20 11:59:23 CET 2003

Zdravim!

Mam problem so spustanim Linuxu pomocou bootovacej diskety.

Na disku mam Win98 spolu s RH7.2, a doteraz som pouzival LILO v MBR. Za win
particiou som mal vytvorenu 25MB boot particiu pre Lin, zvysok bol na konci
disku na logickej particii (medzitym je este FAT particia s datami).

Teraz som chcel nainstalovat min. instalaciu RH s tym, ze linux budem
spustat z boot diskety. Skusal som vselijake rozne variacie, ale po
doinstalovani sa linux nijeko nechce rozbehnut. Zacne sa nacitavat disketa,
odenterujem spustenie linuxu, zacne nacitavat initrd.img, a potom vypise
BOOT FAILED, change disk and press key (nie je to celkom presne, nesedim pri
tom pocitaci).

Skusal som instalaciu s LILO aj bez, skusal som nainstalovat aj bez tej
/boot particie, ale nic nepomohlo. Este som skusil pustit instalacne CD v
rescue mode a zo shellu spusti mkbootdisk, aby sa vytvorila nova disketa,
ale stale nic. Mam pocit, ze nieco bude s tym suborom initrd.img, ale neviem
co by som mal skontrolovat.

Mate nejake napady?

Vdaka za vsetky odpovede,
	Ferdo