[linux] problem so spustenim Lin pomocou boot diskety

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Čtvrtek Březen 20 12:05:44 CET 2003

Ahoj,

mne z diskety neslo nabootovat iba v pripade, ze disketa bola zla (bad
block) - niekedy som musel vyskusat aj 3-4 kym som nasiel tu taku, ktora
bolo OK.  Prave z dovodu vysokej nespolahlivosti diskiet je taketo
bootovanie dost o nicom - jednoho dna totizto urcite nenabootujes (a
zvacsa je to prave vtedy, ked to velmi potrebujes :-) ).

Zd.