[linux] KDE 3.0

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Čtvrtek Březen 20 13:07:39 CET 2003

Kedze si sa v prvom e-maily nevajadril jasne o co ide, kad predpokladam,
ze ta otravuje ten monitor "schranky" (clipboardu), co som si vypol hned
ako som ho zvadal :-) - je to sluzba, ktora sa spusta automaticky -
staci si na nu kliknut (v taskbare - ci ako sa to vola) a
nakonfigurovat/vypnut. Podla mna je to dostatocne logicke riesenie a na
viditelnom mieste.

Zd.

Marian Krivos wrote:

> [...]
A tiez podla Zakladnych pravidiel tejto konferencie, by sa novy thread
mal zacinat novy e-mailom a nie odpovedou na e-mail "Re: [linux]X11
windows mandager...", lebo "vlakna" v tejto konferecii su otrasne -
vlane ked v nich nieco hladas...