[linux] XFree 4.3.0 a fonty

Jan Karabas karabas na savbb.sk
Pátek Březen 21 11:34:25 CET 2003

Ahojte,
mam taky neprijemny problem. Nainstaloval som XFree4.3.0 a funguje celkom
dobre, az na jedinu chybicku. Z KDE 3.1 sa mi stratili vsetky bezne bitmapove
(75dpi a 100dpi) fonty. Skontroloval som, ci subory fontov existuju OK,
prezrel som si XF86Config, ci su FontPath korektne, OK, ale fontov nikde.
Namiesto nich sa miz obrazi dlhe prazdne nic, len znaky s diakritikou su
napodiv v poriadku (to som este nevidel, vsetcia maju opacny problem)
Tak isto sa dobre zobrazuju vsetky TTF-ka, nemam sajn, ako je to s T1.

Pouzivam Gentoo, s XFree4.2.1 to fungovalo dobre teraz som z tojo jelen (alebo
ine zvieratko). Podla mna to vsak distrom s KDE nesuvisi.... Existuje este
nejaka ina nastavovacka fontov X? Skusal som XFS, ale nemalo to ziadny efekt
(ten isty).

Ak mozte a chcete, pomozte.

Dakujem

Jan Karabas
Institute of Mathematics and Computer Science
Mathematical Institute of Slovak Acad. of Sciences
Severna 5
Banska Bystrica
SK-97401