[linux] Webmail

Michal Kapalka michal.kapalka na mfn.sk
Pátek Březen 21 15:15:50 CET 2003

Na freshmeate som nasiel tento webmail a musim povedat ze nic lepaje som
nikdy nevidel :), uz som si stiahol testovaciu verzi a urcite sa na to
pozriem . I kde je pravda ze nie zadarmo ale ani sa necudujem :)

http://www.webbasedemail.com/index.ehtml

tu maju plne funkcny systém pre test ako aj spravu celeho mail servera
:)

http://atmail.nl/

http://atmail.nl/webadmin/

S pozdravom Michal Kapalka

PS: najprv som si myslle ze vydim exchange ale bol som milo prekvapeny

Chcel by som sa spytat, ci ma niekto skusenosti s pouzivanim webmailov
Neowebmail a Openwebmail (a pripadne nieco ine) - ake su ich vyhody,
nevyhody. Alebo ktore napr. presuvaju precitanu postu automaticky do
mboxu, atd.
Pripadne ak existuje nejake porovnanie webmailov.
	Milan Plzik