[linux] (no subject)

john whiteline whiteline na host.sk
Neděle Březen 23 03:17:56 CET 2003

On Sat, 22 Mar 2003, Riso Cernohorsky wrote:

> pepacte ale prave som sa narodil tak mi prosim odpustite ked sa pytam na
nieco na co ste uz odpovedali milon krat.
> Na mojom Pentium2 233Mhz, 64 MB RAM, 2MB Ati 3D Rage Pro,3GB a 12,6 GB
moj linux Red Hat 7,2 nemozem spojazdnit sakundarny akcelerator Woodoo 2
12MB.Taktiez mi nefunguje Wine vypisuje ze vraj nie je nakonfigurovane. Ak
by ste mi vedeli poradit v comkolvek budem vam velmi vdacny.

zdar

pepacim ti to narodenie, ale asi vela prijemcov ti nepepaci, ze si
nezadal subject a ze nemas zapnute zalamovanie riadkov.

kedze si myslis, ze tato otazka bola polozena uz milionkrat, skus pozriet
do archivu konferencie - http://search.lists.linux.sk/

inak ten wine ked "vraj nie je nakofigurovane" .. co ho takto skusit
nakonfigurovat? ak budes mat nejake problemy tak napis. alebo pozri
dokumentaciu.

btw. http://google.com

--
| mail   whiteline na host.sk |