[linux] proxy squid a apache

Marek Podmaka marki na host.sk
Neděle Březen 23 11:37:19 CET 2003

Hi!

Doma mam lokalny web server apache (1.3.26), ktory pouzivam aj ako proxy
pri pristupe na inet. Cez ProxyRemote mam nastavene, aby pouzival proxy
providera (Squid/2.3.STABLE5). Apache pouzivam kvoli cache a blokovaniu
reklamy a providerov squid pouzivat musim. Vacsinou vsetko funguje tak ako
ma, az na 2 obcasne problemy:

1) Na niektore stranky mi ten squid vrati error 408 - connection lifetime
expired (samozrejme ked idem cez apache). Divne je, ze napr. google.com mi
cez Mozillu nacita, ale cez links nie a vrati toto.

2) Niektore stranky mi vrati s dlzkou 0 (v access logu apache mam 200 0),
nepomaha ani niekolkonasobny refresh, nezavisi to od browsera.

Ak skusim ist priamo cez ten squid, tak sa ani jedna chyba neprejavi...
Netusite cim to moze byt sposobene a ako sa toho zbavit?

    DIKI

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>