[linux] pppd gprs haluz

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Březen 23 19:49:57 CET 2003

Caute,

   mam dva skoro identicke notebooky, na oboch debian (stable a
   testing). pppd maju oba v rovnakej verzii, irda-common a irda-tools
   som upgradol na testing.

   Infrak ide do tej miery, ze viem v pohode v minicome komunikovat s
   Nokiou 6310i (tou istou) na oboch masinach.

   Na jednej sa z toho isteho mobilu pripojim na Eurotel GPRS, druhe mi
   povie "najprv si predpladte GPRS".

   Nastavenia ppp su uplne rovnake (scp -r /etc/ppp
   root na druhamasina:/etc/).

   Zdochne to az ked prichadzaju komandy z pppd, na mobile (teda nie na
   kompe) s danou hlaskou. Ako vravim, chatskripty, ppp nastavenia su
   uplne identicke. S portom mozem bezproblemov komunikovat (napr. cez
   spominany minicom). Co som este zabudol?

   Yo, konci to s hlaskou LCP terminated by peer.

    J.

--
Juraj Bednar
http://www.jurajbednar.com/