[linux] Programator zaciatocnik potrebuje radu

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Pondělí Březen 24 09:42:59 CET 2003

Ahoj,

Dňa Ne 23. Marec 2003 23:42 Juraj Fedel napísal:
> Zdravim,
> chcel by som zacat programovat v C++ a potreboval by som nejaku prirucku
> pre zaciatocnikovm, ak je nieco take dostupne na sieti co by som si mohol
> stiahnut. Mam na mysli nejaky uvod do OO programovania a tiez opis
> standardnej kniznice (nieco podobne ako co  pre C je 'info libc').

Pozri sa na
http://www.mindview.net/Books/TICPP/ThinkingInCPP2e.html#HTMLFormat

Tam je knizka od Bruca Eckela Thinking In C++ (Myslime v jazyku C++). Urcite
si cesky preklad videl aj v nasich knihkupectvach. ;) Pre zaciatocnika je to
celkom fajn, ak uz ovladas C, tak duplom. Celkom prijemne citanie.

S pozdravom
--
Matej Pivoluska (mP)
Charles University in Prague