[linux] Mrznuci linux, migracia na FreeBSD?

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Pondělí Březen 24 16:56:40 CET 2003

Nexcem wrtat, ale imho by si mal riesit dovod preco ti to mrzne. Tento sposob
aky naznacujes ze reboot a potom to ide mi silne pripomina jeden nemenovany
maly makky system resp. riesenia nasich arabskych zakaznikov.

IMHO prechod na iny *nix core ti ako adminovi sposobi este vacsie problemy , a
ked sa to tym nevyriesi tak si budes hlavu plieskat o stenu.

Mam v serveri na raide HPT366 nejake disky , a zatial to bezi k mojej plnej
spokojnosti.
Mali sme hrozne problemy ze zlietavala sietovka resp. Lost interrupt on
hd[abcdefgh]. Bol som z toho uz dost vazne zufaly, vymenil som zdroj (500W je
este drahsi :))) ) sietovku, pamate, a uz som sa xystal na radice a disky ked
som len tak z paze prehodil sietovku do druheho slotu.
Okamzite sme boli bez problemov. Vyzera to tak ze moj kernel/sietovka nie
velmi zvladala sharovanie IRQ radic/NIC
odporucam ti command lspci -v -v -v
Dolezite je aby si dostal sietovku a ten hlupy radic na iny PIN IRQ
kontrolera.
Adino

--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com