[linux] Mrznuci linux, migracia na FreeBSD?

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Pondělí Březen 24 17:01:26 CET 2003

On Mon, 2003-03-24 at 15:56, Andrej Hosna wrote:
> Nexcem wrtat, ale imho by si mal riesit dovod preco ti to mrzne. Tento sposob
> aky naznacujes ze reboot a potom to ide mi silne pripomina jeden nemenovany
> maly makky system resp. riesenia nasich arabskych zakaznikov.

:)))))

> IMHO prechod na iny *nix core ti ako adminovi sposobi este vacsie problemy , a
> ked sa to tym nevyriesi tak si budes hlavu plieskat o stenu.
>
> Mam v serveri na raide HPT366 nejake disky , a zatial to bezi k mojej plnej
> spokojnosti.
> Mali sme hrozne problemy ze zlietavala sietovka resp. Lost interrupt on
> hd[abcdefgh]. Bol som z toho uz dost vazne zufaly, vymenil som zdroj (500W je
> este drahsi :))) ) sietovku, pamate, a uz som sa xystal na radice a disky ked
> som len tak z paze prehodil sietovku do druheho slotu.

hej, velmi caste
bohuzial toto presne sa udeje aj na inom OS ako na Linuxe - zazil som
analogiu na BSDckach
Solaris by mohol byt v tomto o nieco lepsie ale ma ine muchy....

Ako kolega spravne poznamenal, menit OS nie je trvialne...

> Okamzite sme boli bez problemov. Vyzera to tak ze moj kernel/sietovka nie
> velmi zvladala sharovanie IRQ radic/NIC
> odporucam ti command lspci -v -v -v
> Dolezite je aby si dostal sietovku a ten hlupy radic na iny PIN IRQ
> kontrolera.
> Adino

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com