[linux] Mrznuci linux, migracia na FreeBSD?

Pondělí Březen 24 17:44:21 CET 2003

On Mon, Mar 24, 2003 at 04:56:40PM +0100, Andrej Hosna wrote:
> Nexcem wrtat, ale imho by si mal riesit dovod preco ti to mrzne. Tento sposob
> aky naznacujes ze reboot a potom to ide mi silne pripomina jeden nemenovany
> maly makky system resp. riesenia nasich arabskych zakaznikov.
To je sice pekne, ale myslim si, ze sa v linuxe vyznam dost dobre, ved sa
spytaj v tomto liste alebo linux.cz, aj do jadra som uz pisal nejaky kod a
najvacsia siet, ktoru administrujem ma skoro 1000 pocitacov.

Na iny sposob opravy som neprisiel, a skusil som uz vselico, o com sa beznym
smrtelnikom mozno ani nesniva. To tu mam ozaj pisat eseje na temu "co vsetko
nie je pricinou mrznutia"?

Samozrejme, ze riesit veci restartom je <>ovina, ale momentalne inu nemam.
Viem aj, ze vymena OS nie je trivialna, ale je to asi tak posledna moznost, ktoru
som este nevycerpal.

> IMHO prechod na iny *nix core ti ako adminovi sposobi este vacsie problemy , a
> ked sa to tym nevyriesi tak si budes hlavu plieskat o stenu.
Co by som si trieskal, ked sa tym nic nevyriesi, tak otrieskam hardware
vyrobcom o hlavu a budem vediet, ze moj milacik linux za nic nemoze :-).

Ale az taky problem to nebude, vsak v userspace ziadne modifikacie
nepotrebujem.  Ono staci, ked ten novy OS necham bezat par dni v readonly mode
len so sambou a ftpd, tie ostatne veci mozem zatial vypnut, potom uz uvidim,
ci to pomohlo alebo nie.

> Mam v serveri na raide HPT366 nejake disky , a zatial to bezi k mojej plnej
> spokojnosti.
Kupodivu, ja mam na druhom servri tiez ten isty board a soft-raid5 s 6timi
diskami, a ziadne problemy nerobi. Ale tato druha svina kazdych par hodin
zblbne.

> Dolezite je aby si dostal sietovku a ten hlupy radic na iny PIN IRQ
> kontrolera.
Je, a aj som skusal rozne typy sietoviek, a sprava sa to tak isto.

> Adino
S pozdravom,

                            rm -f /bin/laden