[linux] glibc error?

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Březen 24 20:44:43 CET 2003

Zdravim,

Prave sa mi stala taka haluz - system  mi nechce resolvovat cez dns.
Instaloval som gpm, potom som spustil ldconfig a odvtedy to nejde. Vzdy
vypise hlasku (teraz ide o ping, ale vypisuje to vzdy, ked ma nieco
resolvovat):
---BEGIN---
ping: relocation error: /lib/libnss_dns.so.2: symbol
__libc_alloca_cutoff, version GLIBC_PRIVATE not defined in file
libc.so.6 with link time reference
---END---
Mam glibc-2.3.2, kompiloval som ju ja. Urcite je skompilovana korektne,
system uz X-krat nabootoval a fungoval uplne v pohode (samozrejme, aj s
resolvovanim).
Mena zo suboru /etc/hosts najde v pohode. Ked v /etc/nsswitch.conf
vymenim povodne "hosts: files dns" za "hosts: dns files", tak nejde ani
to - proste chyba je niekde v kniznici pracujucej s dns.
Nestretol sa uz niekto s tym? Nevedeli by ste mi poradit, co (okrem
kompilacie glibc :-) ) by som mohol skusit?

Diky.

ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.