[linux] Mrznuci linux, migracia na FreeBSD?

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Březen 25 11:38:44 CET 2003

Iste sa tu povedalo vela vselicoho (ne)potrebneho.
Asi by som skusil nejaky maly stroj kde by som si postupne nainstaloval
na rozne particie BSDcka a Solaris a skusil co to vie a dokaze.
K solarisu, ktory poznam lepsie, tu niekto spominal problem s vykonom, a
ja by som k tomu doporucil mrknut prikaz eeprom a pozriet kernel
tunables http://docs.sun.com/db/doc/816-7137/6md5pauij?q=tunables&a=view
lebo tam je s cim sa hrat.

On Tue, 2003-03-25 at 08:27, Vinclav Erich wrote:
> On 24 Mar 2003 15:24:18 +0000, Peter Ronai wrote
> *** kratene
>
> Veta na flame. Ako mozes nazvat hrackou spickovy system... Nerozumiem.

sorac, pre mna je aj E12k pekna hracka ;)

> Absolutne zavadzanie... Kompilacia je daleko jednoduchsia... Je pravda, ze
> nenajdes predkompilovane jadra ako napr. v Debiane pre SMP, ale prekompilovat
> jadro s podporou SMP je zalezitost na cca 10 min (podla rychlosti stroja...)

Hej, len linuxak to musi nejprv prekuknut a pokial sa do toho pusti ako
ja, ze si mysli ze toto a toto je logicke tak potom nenabootuje....
Myslel som tym ze to ma inu logiku a skusenosti clovek nenahradi
citanim.
Nemusis sa hned citit urazeny :)

> FreeBSD ma daleko menej zbytocnosti ako linux,

<rip>
a viac ako openbsd
</rip>

> samozrejme zalezi ako
> instalujes.

>  Pokial si das iba minimalny system, vystacis s cca 50 MB. Aj z
> toho je ale dost vela perl (je s BSD dost previazany a bez neho to nejde :().
> Podpora hardware je plne dostacujuca. Mas ovladace na prevaznu vacsinu
> hardware. Jediny problem som mal s radicmi BusLogic (?). To ale presne
> uvadzaju ako nepodporovany priamo v uvode...

> hmm... myslim ze Peter nie je male dieta a nepotrebuje barlicky...

ok

> hmm... tak take velke IDE disky som este na FreeBSD netestoval, pisu ale
> jednoznacne, ze 2048 GB subory pracuju urcite a mali by az do 4TB, z toho
> vyplyva (alebo odhadujem), kedze nikde nie je explicitne uvedene ci ide o SCSI
> alebo IDE, ze to plati pre oba. Taktiez rychlost filesystemu je v sucasnosti
> porovnatelna, taktiez vykon jadra.

> standartny UNIX ;)

> standartny UNIX ;)

> tak sme super :)

toto nie je debata linux vs BSD ani nic podobne, ci hej?

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com