[linux] security na dual boot masine (linux-windows)

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Březen 25 12:43:01 CET 2003

On Tue, Mar 25, 2003 at 12:17:39AM -0800, Martin Simovic wrote:
> mam winXP / RedHat 8.0 dual boot
>

> zaujima ma, (v tejto chvili cisto z teoretickeho
> hladiska) ci existuje nejaka utilita co dokaze citat(a
> zapisovat) na ext3 beziaca na NTFS
>
> inak povedane: ci mozem tymto (alebo aj akymkolvek
> inym)
> sposobom ohrozit zabezpeceny linux system pouzivanim
> nezabezbeceneho windowsu na tej isej masine

kazdy stroj, ku ktoremu je fyzicky pristup je "nezabezpeceny", staci
bootnut napr. z CD a primountovat alebo ako tu uz bolo spominane, staci
aj Windows (je to zjednoduseny pohlad na vec, ale to myslim, ze v tomto
pripade staci)

riesenim takeho zabezpecenia je kryptovany filesystem, ale to je uz ina
kava ;-)) principialne sa mi vsak paci idea, ze ked sa to niekto pokusi
precitat a neuspeje, poskodi povodne data ;-))

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE