[linux] Mrznuci linux, migracia na FreeBSD?

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Úterý Březen 25 13:06:59 CET 2003

On 25 Mar 2003 10:38:44 +0000, Peter Ronai wrote
> Iste sa tu povedalo vela vselicoho (ne)potrebneho.
> Asi by som skusil nejaky maly stroj kde by som si postupne nainstaloval
> na rozne particie BSDcka a Solaris a skusil co to vie a dokaze.

Plny suhlas...

> sorac, pre mna je aj E12k pekna hracka ;)

hmm... ked to beries takto... ;)

> Hej, len linuxak to musi nejprv prekuknut a pokial sa do toho pusti ako
> ja, ze si mysli ze toto a toto je logicke tak potom nenabootuje....
> Myslel som tym ze to ma inu logiku a skusenosti clovek nenahradi
> citanim.
> Nemusis sa hned citit urazeny :)

Necitim sa urazeny, len to bolo nepresne... Iste ze je to trochu ine ako na
linuxe, ale v podstate nie je problem do toho vniknut... tak isto ako ked
prides na linux z napr. SCO (alebo naopak)

> <rip>
> a viac ako openbsd
> </rip>

Samozrejme, je to mozne. Openbsd nepoznam, pretoze svoj system snov som uz
nasiel ;)

--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Košice