[linux] Mrznuci linux, migracia na FreeBSD?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Březen 25 13:29:24 CET 2003

Ahoj,

> Hmm... asi som sa nevyjadril celkom jasne, stale som hovoril o stabilnej
> (podla mojho nazoru ;) vetve - momentalne 4.7. 5.0 este nie je to prave
> orechove ;)

to hej. a imho este ani dlho nebude ;).

> Na serveroch IBM s hw RAID uplne bez problemov...

hej, my sme to riesili, museli sme chvilu pockat, kym typek zoberie
drajver na tie raidy z linuxu, ktory ich uz pol roka podporoval ;).

> nepouzivam XFS, nemozem oponovat. Len pred cca pol rokom som kdesi videl
> porovnanie linux - freebsd. porovnavalo sa ext2 - ufs a vykon kernelu. Kde to
> ale bolo, nespominam. Bolo to ale vcelku vyrovnane...

hej, ale ext2 je najpomalsi filesystem pod linuxom :).

> hmm... s mysql a dvoma procesormi bol vzdy problem na freebsd, ved ale aj ty
> sledujes users-l na freebsd.cz, tam sa to minuly tyzden preberalo...

nesledujem. prisli na nejake riesenie? Ja to idem preinstalovat na
debian asi :).

> ???

ok, asi nezazivas situaciu, ze si freebsd kernel zozerie vsetko, co sa
mu da cez syscall send() do network bufferov a ked servujes radovo
niekolkym tisicom ludom na pomalych modemoch, tak ti na to nestaci ramka
;).

Linux to mmapne a fici uplne v klidku :).

> ale je to plus :)

ak plus, tak male a bezvyznamne.

imho je to jedno, kym to mas v balickovacom systeme a vies sa toho
zbavit. (neexistencia balickovacieho systemu bol hlavny dovod, preco
vobec adresar /usr/local, pripadne /opt kedysi davno vznikol).

 J.