[linux] security na dual boot masine (linux-windows)

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Březen 25 13:41:19 CET 2003

On Tue, 2003-03-25 at 12:21, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> ok.
>
> 1.) vec, co pyta kluc musi byt na disku nezasifrovana, lebo nema kluc
> 2.) da sa zmenit
>
> cize cely "hack" je v tom, zmenit tu binarku tak, aby okrem vypytania
> kluca ten kluc ulozila na tristopatnasttisicdvestosedemdesiatyosmy
> sektor disku alebo kamkolvek inam.
>
> potom uz len cakat, kym nam niekto zada heslo.
>
> ked vidite nazov nejakej silnej sifry, neznamena to, ze navrh systemu, v
> ktorom sa pouziva je bezpecny. toto je typicky priklad.

> [...]

nejak som ta nepoxopil asnad nie som sam
mozes pliz troxu vysvetlit aky je rozdiel medzi notebookom a beziacim
strojom resp. kde ku klucu ten pritup ziskas (cim sa snad ten rozdiel
objasni)

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com