[linux] SMB domain controler...

Ján Šóš janko na slovakiatravel.sk
Úterý Březen 25 12:59:52 CET 2003

Tych co to prevadzkuju je viac.
V archive konferencie, alebo aj inde na internete najdes vela o
problemoch, ktore su s tymto prechodom spojene.
Doporucujem prestudovat hlavne prevod hesiel, podpora NTFS pod linuxom a
zvlast pristupove prava zdielanych suborov. Hlavne si ponechaj cas na
vyladenie systemu, aby ta uzivatelia nezozrali.
Urcite sa to oplati.