[linux] security na dual boot masine (linux-windows)

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Úterý Březen 25 14:14:01 CET 2003

hej, mas pravdu, zabudol som specifikovat, ze sa ma
jednat o bezpecnost na sieti; t.j. ziadny fyzicky
pristup k masine, iba stroj pripojeny k internetu .

islo mi o to, ci ak sa niejto(ktokolvek) moze naburat
do mojho windowsu, ci ma sposob ako si spristupnit
linux particie ktore su fyzicky na tom istom disku.

tym chcem povedat napr: moja frajerka pouziva winXP je
tam ako admin s blank passwordom coz mi je jedno lebo
kedykolvek reinstalujem a o nic nepridem.
ak by sa ale niekto s pristupom na NTFS partition
mohol hrabat v datach ulozenych na lin.particiach to
by mi uz jedno nebolo.

je to taka trochu spekulacia kazdopadne so zaujimavou
odpovedou (ktoru som uz tusimze aj dostal :-) )

dik