[linux] OT: Security a fyzicky pristup k masine

Úterý Březen 25 14:56:37 CET 2003

On Tue, Mar 25, 2003 at 05:39:45AM -0800, Martin Simovic wrote:
> zaujala ma jedna z odpovedi na moju predchadzajucu
> otazku..
>
> "neexistuje zabezbeceny com ku ktoremu je fyzicky
> pristup"
>
> co ak
> 1.v biose zakazem bootovanie z ineho zar ako z HDD
> 2.setnem bios password
> 3.koretkne nastavim hesla pre root a userov
> 4.zaplombujem comp (aby sa nedal vybrat disk bez mojho
> vedomia)
1. BIOS ma bug, ktory umoznuje poradie bootovanie obist.
2. Medzi klavesnicu a board vopcham odpocuvacie zariadenie. Taketo sa daju
normalne kupit, nie je to drahe.
3. Namontujem niekde tajnu kameru, ktora bude sledovat klavesnicu.

Bez skutocnej fyzickej kontroly pristupu sa to zabezpecit NEDA.

S pozdravom,

                            rm -f /bin/laden