OT: [linux] Zaloha Win partition cez linux

Peter Ronai dzony na my-scotland.co.uk
Úterý Březen 25 15:26:35 CET 2003

On Tue, 2003-03-25 at 14:15, Novikmec Jozef wrote:

> OK, ale dostal som sa do stavu, ze aj ked som mu tam nasypal dobru
> bootrecord, tak w2k stale hlasili ze NTLDR is missing. A nevedelo to dat
> dokopy ani 5 windowsakov:-)

no treba obycajne restornut vsetky bootrecordy tykajuce sa win
inak ked takto spominas fat32 tak to asi nie je celkomk poporiadku lebo
NTLDR sa stazuje obycajne na NTFS pokial sa nemylim
tiez fakt ze ten system som nebutol uz dobrych 9 mesiacov (ake cislo
:>>> )

> Nechcem pravidelny backup, chcem len teraz urobit image cistej instalacie
> w2k, aby som to nabuduce len nasypal do partition a mam o5 cistu w2k.
>
> Cize vravis, ze ked urobim zalohu bootrecordu cez dd ... a potom iba subory
> z win partition cez tar, a nabuduce tak nasypem ten bootrecord a rozbalim
> tar tak to bude OK a tie w2k bootnu? Po vcerajsich skusenostiach neverim:-).

toto je asi otazka mimo tohoto listu
ja by som windows riesil windowsovym backupom
tj. daj si tam co chces, backupni si to cez built-in tool do suboru
ktory si napal a nepotrebujes linux ani bootnut ;)
ak sa ti stane nestastie, preinstalujes win bootnes do safe-mode ci ako
to volaju a restornes
verit nemusis ;)

--
ja ten ksh asi rm
ze whence....

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com