[linux] OT: Security a fyzicky pristup k masine

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Březen 26 06:54:13 CET 2003

On Tue, Mar 25, 2003 at 05:39:45AM -0800, Martin Simovic wrote:
> co ak
> 1.v biose zakazem bootovanie z ineho zar ako z HDD
> 2.setnem bios password

existuju univerzalne hesla pre biosy (priamo od vyrobcov) a kopa
sa ich povaluje po nete - niekolko mam uspesne vyskusanych ;-))

> 3.koretkne nastavim hesla pre root a userov
> 4.zaplombujem comp (aby sa nedal vybrat disk bez mojho
> vedomia)
>
> mozem v tomto pripade povazovat tento stroj
> zabezpeceny z hladiska ochrany mojich dat?
>
> alebo predsa len existuje sposob?

no, sposob by sa potom mozno nasiel aj v nejakej diere v systeme - ked
som minuly tyzden skusil exploit p.c na kernel-bug, tak som neveril, ako
som sa za minutu (aj so stiahnutim a skompilovanim) dostal k root shellu

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE