[linux] Install Linux Red Hat 8.0

Kondrla jan.kondrla na ssc.sk
Čtvrtek Březen 27 13:52:56 CET 2003

Chcel by som požiadať o radu ohľadom inštalácie Linuxu Red Hat 8.0.

Pri inštalácii balíčkov mi PC prestane reagovať a inštalácia sa nedokončí. V debug móde som zistil, že vypisuje nasledovné hlásenie :
IOError 2 occurred copying meno_súboru : No such file or directory

Meno súboru bolo vždy iné, záleží akú inštaláciu som zvolil. Súbory som na CD našiel a myslím, že sú OK, ale neviem isto.

Inštalácia sa mi podarí iba v minimálnej konfigurácii, takže X-ky nemám a nemôžem ich nainštalovať ani aktualizáciou systému. Cez aktualizáciu systému sa mi podarilo nainštalovať XFree bez grafického prostredia. Keď zvolím inštalovať viac balíčkov, PC mi vždy prestane reagovať.

Testoval som CD pred inštaláciou. Dve prešli, pri treťom CD (20 %) prestalo PC reagovať.

Keď som po úspešnej minimálnej inštalácii inštaloval balíček, mi vypísalo varovanie V3 DSA signature : NOKEY, key ID db42a60e
Je to v poriadku?

Za radu ďakujem

Kondrla J.