[linux] Problem

^ Cx cx0 na 1234.sk
Čtvrtek Březen 27 20:39:03 CET 2003

Zdravim,
 potreboval by som poradit s niecim. Mam linux Mandrake 8.1. Chcem ho
 pouzit na zdielanie internetu pre celu siet. Nemam problem nastavit
 IP masquerading, ale mam problem s traffic shapingom. Cital som asi 5
 HOW-TO na tuto temu, ale stale neviem pochopit ako to mam cele
 nastavit. Mozete mi poradit? Dat nejaky priklad. Chcem napriklad
 zdielat 96kbps takto: 1. 64kbps, 2. 16kbps, 3. 16kbps. Pricom chcem
 zabezpecit, aby ked niekto nesurfuje, ostatni mohli vyuzivat jeho
 rychlost(popripade rovnomerne rozdelit nevyuzitu rychlost). Mozte mi
 niekto s tym pomoct?

 Este jeden problem, na ktory som ale ziadne how-to necital mam s
 remote loginom. Chcel by som sa prihlasovat pomocou ssh. Neviem ako
 to spravne nakonfigurovat, resp. prihlasit sa pomocou ssh klienta.
 Skusal som to asi 15min, ale nic z toho. Aspon keby ste mi dali
 nejaky link na how-to. Dik