[linux] Routovanie problem

PR rozim na isternet.sk
Pátek Březen 28 08:02:12 CET 2003

Mam taky maly problem stroj SUSE 8.0 ma dve sietovky jedna
10.10.100.100/255.255.0.0 eth0 to je nasa vnutorna siet druha
XXX.YYY.ZZZ.23/255.255.255.240 eth1 je sietovka pripojena k mikrovlnke(nie
na varenie) ktora ma adresu XXX.YYY.ZZZ.17(brana je nastavana
XXX.YYY.ZZZ.17) Chcem aby cez tento stroj bola pripojena cela siet do
internetu ale to pripojenie mi zacne fungovat az potom ako po restartovani
stroja spustim X dam control center a nastavenie siete tam sa to pokusi
prpojit na inet spoji sa a vsetko funguje. Aj ked mam na tom stroji UPS mam
obavy ze ked vypadne stava na dlhsie a ja tu nebudem tak bude pruser.
Skusal som to aj na Mandrake 8.2 tam mi to nefunguje ani po tom pokuse s X.

ifconfig vypise adresy v poriadku
route zase toto
xxx.yyy.zzz.16	*		255.255.255.240	U	0	0	0	eth1
10.10.0.0		*		255.255.0.0		U	0	0	0	eth0
127.0.0.0		*		255.0.0.0		U	0	0	0	lo
default		domena	0.0.0.0		UG	0	0	0	eth1

Druhy dotaz sa tyka firewalu cim mozem otestovat fungovanie z von skusal
som securitymetrics.com ale ty to umoznuju len raz takze na nejake
testovanie to nieje vyhra

					Dakujem krasne