[linux] Program v C s kniznicou curses

Milan Remenar Remenar_Milan na ebo.seas.sk
Pátek Březen 28 09:58:42 CET 2003

Mam Linux Suse 8.1, urobil som si jednoduchy program v C-ku, ktory
pracuje v textovom mode a vyuziva kniznicu curses.
Program vytvara menu programov, ktore sa po vybere spustaju.
Ovladany je z klavesnice pomocou vybranych klaves. Do programu som
vlozil aj funkciu noecho, ktora zakazuje zobrazovanie stlacenej klavesy na
obrazovke.
Problem je v tom, ze ak spustam program pomocou procesu init miesto
"/sbin/mingetty"
na prvej konzole, tak mi prislusny znak zodpovedajuci stlacenej klavese
vypise na konzolu
, ale len po prvom stlaceni , potom uz funguje v pohode. Ked program
spustim manualne
tak bezi dobre, problem je len po spusteni pomocou procesu "init".
Vedel by niekto ako to odstranit ?
milanr