[linux] Strihaci video soft pre linux.

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Pátek Březen 28 11:22:39 CET 2003

No ja som pocul velmi dobre vyjadrenia na MainActor. Je to shareware (aj
pre iny OS:-) ) http://www.creativepro.com/software/home/1639.html

Pokial ta zaujimaju iba free veci, tak sleduj
http://www-ccrma.stanford.edu/planetccrma/software/videoapps.html Aj.
ked to nie je velmi aktualizovane, vacsinou, tak uvadzaju iba veci, na
ktore sa oplati pozriet, su tak aj dobre napady ako vyladit stroj pre
pracu s multimediami atd. Je to dobre si to popozerat cele.

Zd.