[linux] Presmerovanie tcp port > seriovy port

Jozo M. jomasw na host.sk
Pátek Březen 28 12:52:04 CET 2003

Nedalo, potrebujem obojsmernu komunikaciu -> tym sposobom by som tam len
cosi zapisal.
Mam jeden router, ktory sa konfiguruje len cez seriovy port, kvoli tomu aby
som furt nemusel
k tomu behat s notebookom to chcem priamo presmerovat cez siet. Cez seriovy
port sa to
konfigurovalo pomocou hyperterminalu, po presmerovani sa tam hadam budem
moct
pripojit cez raw/telnet.

Zatial podla popisu mi hadam budu vyhovovat tieto programy :
http://ser2net.sourceforge.net/
http://www.lspace.nildram.co.uk/freeware.html

J.
----- Original Message -----
From: "Dalxo" <dlx na pobox.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Sunday, March 23, 2003 8:25 PM
Subject: Re: Re[2]: [linux] Presmerovanie tcp port > seriovy port

Nazdar,

> Nedalo by sa to urobit tak, ze si dam ako shell cat > /dev/ttyS0?
> (neviem - pytam sa)

zalezi podla ucelu. Ak to das takto "surovo" ide Ti serial v
canonical mode a to muoze byt problem, ak chces prenasat data. Treba
ho potom nastavit cez tcsetattr() do noncanonical.

Dalxo.

Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Toshiba Pocket PC e740 v cench u? od 24.300,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/akcie.php