[linux] Zaloha Win partition cez linux

Kutak kutak na stonline.sk
Pátek Březen 28 20:01:52 CET 2003

----- Original Message -----
From: "Novikmec Jozef" <Novikmec na leciva.cz>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Tuesday, March 25, 2003 2:49 PM
Subject: [linux] Zaloha Win partition cez linux

> [...]
subor
> rozdelit a napalit to na CD.
>
> Ako ale vytvorit tie images tak aby to bolo jednoduche a elegantne?
>
> Napadlo ma ze vystup z dd presmerovat do taru a tomu nastavit aby robil
> subory o velkosti 700MB a potom aj pri obnovovani by s tym nebol problem,
> lebo by si interaktivne vypytal dalsie medium a bolo by to. Lenze ako to
> zapisat do toho taru?
>
> Najradsej by som to riesil standardnymi nastrojmi ako dd, tar a pod. ale
ked
> mate aj nejake skusenosti s nastrojmi (open source) na zalohu particii,

Skus pozriet HOWTO o zdielani swap priestoru medzi Linuxom a Windowsami
funguje to na principe cela particia -> dd -> tar -> image.tgz (ak si
instaloval na prazdnu particiu = naplnenu nulami tak skomprimovany obraz
takejto particie hoc 3GB moze byt kludne aj pod tych 700MB).
Ty len zalohujes celu particiu a nie ako im tam staci len zaciatok s FAT
tabulkou.
Obnova particie je tam tiez popisana.
Ja som to pouzival na RH6.2 + Win2k + Win98 a bol som velmi spokojny
kedze nemam miesta na disku na rozhadzovanie.

Cau.

 Ke kabelovne 130