[linux] traffic shaper

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Pondělí Březen 31 11:35:29 CEST 2003

Zdravim,
1. Zalamuj riadky na 72 alebo 75 znakov, nech sa da nato slusne odpisat
2. Da sa rozdelovat aj prichadzajuci trafik a to viacerymi sposobmi.
3. Dokumentacia je uz na celkom slusne urovni, to ze ju 90% ludi nepochopi
na prve precitanie je dosledok toho, ze citatelia nemaju ten spravny
teoreticky zaklad. (teoria frontov)
4. CBQ nepouzivaj ked nemusis (na 99% nemusis), pouzivaj HTB.
5. Este raz si skus premysliet a nakreslit, co vlastne chces spravit,
vacsinou prvotne polozena otazka nevedie k spravnemu vysledku.

Pozri si archiv mailinglistu, asi tak mesiac dva dozadu, bola tu nato
otazka aj som pisal odpoved.

Inak hladaj IMQ na strankach:
www.lartc.org
www.docum.org