[linux] MDK9.1 a USB keyb.&mouse

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Pondělí Březen 31 14:42:27 CEST 2003

Ja usb mys nemam, ale ked som sa pokusal (uspesne) rozchodit usb
scanner, tak v mdk9.0 bola taky programcek, (tusim usbview), ktory mi
hned ako som zastrcil scanner do usb portu zobrazil zakladne info
(nejake id) o zariadeni - vsetky potrebne moduly som mal samozrejme
vtedy natiahnute.

Skus sputit drakeconf a pohrat sa s nastavenim mysi - vyskusaj rozne typy...

Zd.