[linux] ADSL modem pod RH 8.0

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Pondělí Březen 31 15:36:29 CEST 2003

ahoj

mam RH 8.0 a nedari sa mi rozchodit ADSL modem s
chipsetom od sagemu pripojeny cez USB port.

na tento HW neexistuju linux drivery, ale vzhladom na
to ze tieto modemy su tu(zijem v zah.)rozsirene nasiel
sa clovek co ich naprogramoval.

problem je ze pri kompilacii drivera potrebuje
zdrojaky jadra ktore hlada v usr/src/linux toto som
zabezpecil symbolickym linkom na
usr/src/linux2.4.x.x(neviem ako presne to je (default
instalacia)

pri kompilacii (som v adresari drivera kde je aj
makefile) mi ale hlasi chybu :
entering usr/src/linux/.config
no such file or directory
leaving directory

tie zdrojaky jadra predpokladam by tam mali byt, to by
znamenalo ze problem je inde?
mam instalnuty desktop+developing tools
pustam to ako root

P.S. prilozil by som aj driver ale ma 1MB tak neviem
ci smiem..