[linux] ADSL modem pod RH 8.0

Pondělí Březen 31 17:49:19 CEST 2003

Dňa 31. mar 2003, 17:19, Peter Surda napísal(a):

> No, nie som si celkom isty, mam dojem ze v RH uz nejaky default je.

nie ze by na tom zalezalo a suviselo to so subjectom, ale ked som si
pozrel obsah balika kernel-source-2.4.18-27.8.0.i386.rpm (8.0 updates),
tak nevidim ze by obsahoval subor .config, ani nevidim, ze by sa dakym
magickym sposobom postintall scriptom skopiroval niektory konfig
z adresara configs ako aktualny konfiguracny subor pre jadro, okrem toho
tu pastnuta hlaska tvrdi presne to co ja, a sice ze jednoducho .config
neexistuje....

takze riesenie je bud si konfig aktualneho jadra skopirovat z /boot do
/usr/src/linux/.config, alebo si ho vytvorit tak ako som bol napisal..